Ge feedback på mödra- och barnhälsovården under ditt sista besök. Välj lämpligt alternativet. Om frågan inte gäller dig, gå vidare till följande frågan.

Svaren lämnas in anonymt och de behandlas konfidentiellt.

Enkätresultaten publiceras på THL:s webbplats.

Din öppna respons skickas också i oidentifierbar form till det sjukhus som vårdat dig.

Informationen används i THL:s egna undersökningar och i sådana som görs i THL:s regi. Informationen utnyttjas också i utvärderingen av tjänsterna.

Ge feedback på besöket.

Kryssa för lämpligt alternativ. Om frågan inte gäller dig, gå vidare till följande fråga.

Det var lätt att få information om servicen.

Det gick snabbt och smidigt att boka tid.

Vi fick den service som vi behövde inom rimlig tid.

Personalen var kompetent och yrkeskunnig.

Personalen var vänlig och visade intresse för vår situation.

Vi var delaktiga i de beslut som gäller vår familj.

Personalen hade en helhetssyn på vår familj.

Vi hade nytta av servicen.

Servicen var konfidentiell.

Lokalerna var fungerande och trivsamma.

Servicen var så bra att vi kan rekommendera den för andra.

Uppföljningen av graviditeten har varit sakkunnig.

Uppföljningen av barnets utveckling och hälsa har varit sakkunnig.

Interaktionen mellan barnet och yrkespersonen var smidig.

Vi fick individuell information och stöd som svarar mot familjens behov.

Den tid som reserverats för vår familj var tillräcklig.

Jag fick service på mitt eget modersmål.

Vi har vid behov fått stöd av yrkespersoner inom olika områden via rådgivningen (t.ex. talterapi, näringsterapi).

Rådgivningspersonalen har varit lätt att nå.

Jag har nytta av rådgivningens elektroniska tjänster.

Svararens bakgrundsfakta: